Ja pse duhet të hani sa më shpesh kikirikë

Edhe pse kikirikët janë të dendur me energji (me shumë kalori dhe yndyra) studimet tregojnë se kikirikët dhe gjalpi i tyre mund të ulin kolesterolin dhe trigliceridet pa shtuar peshë fare.

Gjithashtu ata ndihmojnë në kontrollimin e nivelit të sheqerit në gjak. Hulumtimet tregojnë se duke ngrënë gjalpë kikiriku apo vetëm kikirikë mund të ndihmojë në kontrollin e nivelit të sheqerit në gjak gjatë ditës, edhe pas ngrënies së një dreke me shumë karbohidrate.

Ju duhet të konsumoni kikirikë ose gjalp kikiriku për këto arsye:

1.Trup me më pak dhjamë

Ngrënësit e kikirikëve dhe gjalpit të tyre kanë një trup me më pak dhjamë edhe pse ata hanë më shumë kalori.

2.Yndyrnat e mira

Kikirikët ndihmojnë në humbjen e peshës dhe janë të mbushur me vlera ushqyese dhe yndyrë të mirë.

3.Rritin fuqinë e memories

Kikirikët janë ushqimi i trurit.

4.Janë lëndë ushqyese mbrojtëse

Duke i hapur gëzhojat e kikirikit zbuloni një pako ushqyese me ushqim mbrojtës të natyrshëm. Kikirikët ofrojnë komponente unike bioaktive që veprojnë si antioksidantë dhe janë treguar si parandalues të sëmundjeve.

SHPËRNDAJE