Industria e aviacionit është në krizë, ka një shtytje globale për të ulur emetimet e karbonit, dhe shumë prej nesh nuk kanë shkelur në një aeroplan ose kanë përqafuar të dashurit e largët për më shumë se një vit.
Ringjallja e ëndrrës supersonike që vdiq me pensionin e Concorde gati dy dekada më parë, në fillim duket si një fantazi e egër.

Avioni britanik-francez Concorde, një nga dy avionët supersonikë që kanë operuar komercialisht, fluturoi nga 1969 deri në 2003 dhe ishte i shtrenjtë me një çmim qesharake dhe një katastrofë mjedisore.

Thyerja e barrierës kohore

“Ose dështojmë ose ndryshojmë botën”, thotë Scholl gjatë një thirrjeje video nga Denver, Colorado.
Nuk ka pasur ndonjë shpejtim të madh në kohërat e udhëtimit që nga Jet Age i viteve ’50 dhe ’60 dhe ekipi i tij shpreson ta ndryshojë atë.

“Kjo pengesë e kohës është ajo që na mban të ndarë. Ne besojmë se është thellësisht e rëndësishme të thyejmë barrierën kohore, më shumë sesa pengesën e zërit”.

Projektuar për të vendosur midis 65 dhe 88 personave, Overture do të përqendrohet në mbi 500 rrugë kryesisht transoqeanike që do të përfitojnë nga shpejtësitë Mach-2.2 të avionit – më shumë se dy herë më shpejt se avionët e sotëm komercialë nën-zanorë.

Një udhëtim nga Nju Jorku në Londër do të zgjaste vetëm tre orë e 15 minuta ndërsa Los Angeles për në Sidnej do të shkurtohej në tetë orë e gjysmë.

Thyerja e barrierës kohore mund të ndryshojë jetën, thotë Scholl. “Ndryshon aty ku mund të bëjmë pushime, ndryshon aty ku mund të bëjmë biznes, ndryshime në të cilat mund të dashuroheni ose mund të jeni afër.”