Kryetari i Shkupit Petre Shilegov sot prezantoi tunelet që lidhin bulevardin Maqedonia (Bulevardi Jugor) me Bulevardin Kocho Racin dhe kalojnë nën ndërtesën e Limak.

Kjo zgjidhje e trafikut është pjesë e planit që kam vendosur katër vjet më parë kur u bëra kryetar bashkie – dhe që Shkupi të jetë një qytet pa trafik, me zonën më të madhe të këmbësorëve në Evropë në qendër të qytetit. Me realizimin e këtij plani, qytetarët e Shkupit udhëtojnë shpejt dhe pa ndërprerje nëpër qytet me automjete, transport publik ose mjete të tjera transporti, tha kryetari Shilegov në konferencën e sotme për shtyp.
Ajo që unë prezantoj sot shumë thanë është e pabesueshme dhe nuk mund të realizohet. Sot ne shohim që jo vetëm që mundemi, por tashmë jemi në gjysmë të rrugës, dhe deri në vitin 2024 do të jemi plotësisht gati, shton Shilegov, njofton Zhurnal.
Ai më tej shtoi se zgjidhja e plotë e trafikut e cila përbëhet nga tre njësi të mëdha.

E para është pikërisht ajo që shohim sot. Ky korridor, i cili është bërë me ndërtimin e tuneleve nën Limak, u lejon qytetarëve që udhëtojnë nga Karpos, Gjorce Petrov të arrijnë në Kisela Voda ose Aerodrom pa kaluar nëpër qendrën e rreptë të qytetit. Ne praktikisht po hapim një arterie të re që do të lehtësojë qendrën. E gjithë zgjidhja për këtë pjesë përfshin ndërtimin e një rrethrrotullimi të madh në kryqëzimin pranë Nova Makedonija. Me këtë ne marrim shpejtësi dhe trafik pa u ndalur në këtë pjesë të qytetit, vazhdon Shilegov.
Pjesa e dytë e planit është hapja e arteries tjetër në anën tjetër të qytetit me ndërtimin e urës në bulevardin ASNOM. Me këtë zgjidhje, qytetarët e Aerodromit dhe të gjithë ata që vijnë prej andej, do të mund të udhëtojnë drejtpërdrejt në Karposh pa kaluar nëpër qendrën strikte. Me këtë, ne e lirojmë më tej zonën qendrore të qytetit nga presioni i automjeteve, shtoi Shilegov.
Këto dy ndërhyrje na mundësojnë që pastaj të kthejmë të gjithë zonën qendrore në zonën më të madhe të këmbësorëve në Evropë ku do të ketë vetëm automjete shërbimi dhe natyrisht BRT, theksoi Shilegov.
Që plani të jetë i plotë, ka dy zgjidhje të tjera kryesore të trafikut, e para prej të cilave ka filluar, dhe kjo është kryqëzimi në Momin Potok. Për momentin, ajo po ndërtohet intensivisht atje dhe me të po zgjidhim bllokimet e trafikut në atë pjesë të qytetit dhe transportin e shpejtë për në Kosovë. Dhe zgjidhja e dytë, për të cilën ne kemi filluar tashmë një procedurë, depërtimi i bulevardit Sllovenia në Volkovo, theksoi Shilegov.
Të gjitha këto projekte do të jenë gati deri në vitin 2024 dhe kështu ne zgjidhim trafikun në qytet për 50 vitet e ardhshme. Kështu funksionon në mënyrë strategjike dhe të planifikuar dhe qyteti zhvillohet për brezat e ardhshëm. Ajo që ne bëjmë në këto tetë vjet do t’u shërbejë shumë brezave të ardhshëm. Me zgjidhje të tilla të guximshme, Shkupi bëhet një metropol evropian, me probleme të zgjidhura të trafikut, me më pak ndotje dhe mbingarkesë, me shumë hapësirë ​​publike në Qendër dhe falas për këmbësorët. Këto janë projekte të vërteta që po ndodhin tani, që po ndërtohen dhe që duhet të vazhdojnë deri në vitin 2024 për të jetuar në një qytet modern, evropian. Tani ne nuk duhet të ndalemi në gjysmë të rrugës, por të përfundojmë atë që filluam me guxim”, përfundoi Shilegov në fund të konferencës së sotme për shtyp.//fakte.mk