Mësimi në distancë, riorganizimi i mësimdhënies duke e zvogëluar numrin e nxënësve në shkollë, por edhe normalizimi i plotë i mësimdhënies janë skenarët për të cilat Ministria e Arsimit dhe Shkencës (MASH) po përgatitet për fillimin e vitit shkollor më 1 shtator. Kopshtet e fëmijëve, shkollat ​​dhe fakultetet janë mbyllur që nga 10 marsi, si masë parandaluese për të ndërprerë përhapjen e koronavirusit, ndërsa nxënësit kanë vazhduar vitin shkollor përmes onlajn mësimit deri më 10 qershor.

Ditët e fundit, ministria ka lëshuar një draft version të Konceptit për arsim në distancë që ka provokuar reagime të forta në opinionin publik, veçanërisht në mesin e prindërve të nxënësve, të cilët thonë se është tepër vonë që ministria nuk po harton strategji për muajin shtator dhe se ka reagime të ndara për efikasitetin e onlajn mësimit.

Nga Kabineti i ministrit Arbër Ademi, për SDK, thonë që prej tani, përmes një qasjeje gjithëpërfshirëse për krijimin e zgjidhjeve ata po përgatiten të veprojnë në çdo skenar eventual, përfshirë mësimin në distancë nëse situata e kërkon atë.

“Skenar tjetër dhe më i dëshiruari është normalizimi i plotë i procesit arsimor, përkatësisht zbatimi i procesit arsimor sikur para fillimit të pandemisë, ose riorganizim të këtij procesi duke e zvogëluar numrin e nxënësve në klasë, me mësim në ndërrime në ndërrime në shkolla dhe ngjashëm”, thonë nga MASH.

Prandaj, ata besojnë se mësimi në klasë është i pazëvendësueshëm dhe asnjë mënyrë tjetër e realizimit të procesit arsimor nuk është aq efikase si procesi në të cilin mësuesit dhe nxënësit janë fizikisht të pranishëm në një dhomë, komunikojnë drejtpërdrejt e zhvillojnë dhe përvetësojnë materialin mësimor.

Mësimi në distancë, riorganizimi i mësimdhënies duke e zvogëluar numrin e nxënësve në shkollë, por edhe normalizimi i plotë i mësimdhënies janë skenarët për të cilat Ministria e Arsimit dhe Shkencës (MASH) po përgatitet për fillimin e vitit shkollor më 1 shtator. Kopshtet e fëmijëve, shkollat ​​dhe fakultetet janë mbyllur që nga 10 marsi, si masë parandaluese për të ndërprerë përhapjen e koronavirusit, ndërsa nxënësit kanë vazhduar vitin shkollor përmes onlajn mësimit deri më 10 qershor.

Ditët e fundit, ministria ka lëshuar një draft version të Konceptit për arsim në distancë që ka provokuar reagime të forta në opinionin publik, veçanërisht në mesin e prindërve të nxënësve, të cilët thonë se është tepër vonë që ministria nuk po harton strategji për muajin shtator dhe se ka reagime të ndara për efikasitetin e onlajn mësimit.

Nga Kabineti i ministrit Arbër Ademi, për SDK, thonë që prej tani, përmes një qasjeje gjithëpërfshirëse për krijimin e zgjidhjeve ata po përgatiten të veprojnë në çdo skenar eventual, përfshirë mësimin në distancë nëse situata e kërkon atë.

“Skenar tjetër dhe më i dëshiruari është normalizimi i plotë i procesit arsimor, përkatësisht zbatimi i procesit arsimor sikur para fillimit të pandemisë, ose riorganizim të këtij procesi duke e zvogëluar numrin e nxënësve në klasë, me mësim në ndërrime në ndërrime në shkolla dhe ngjashëm”, thonë nga MASH.

Prandaj, ata besojnë se mësimi në klasë është i pazëvendësueshëm dhe asnjë mënyrë tjetër e realizimit të procesit arsimor nuk është aq efikase si procesi në të cilin mësuesit dhe nxënësit janë fizikisht të pranishëm në një dhomë, komunikojnë drejtpërdrejt e zhvillojnë dhe përvetësojnë materialin mësimor.