Kompania ka bërë një marrëveshje me disa partnerë të industrisë së muzikës, duke përfshirë Warner Music Group, Warner Chappell, Universal Music Publishing Group, anëtarët e botuesit NMPA dhe Merlin.

Kur një përdorues merr një Snap me muzikë, ata do të jenë në gjendje të lëvizin për të parë albumin, titullin e këngës dhe emrin e artistit, transmeton lajmi.net.

Përdoruesit gjithashtu mund të klikojnë një buton “Luaj këtë këngë”, e cila do të lidhet me rrugën e duhur shërbime transmetuese përfshirë Spotify, Apple Music ose SoundCloud.

Karakteristika muzikore e Snapchat do të testohet në Shtetet e Bashkuara, si dhe në Australi, Zelandën e Re dhe Kanada, në vjeshtë.

Kompania gjithashtu pretendon se arrin më shumë përdorues amerikanë sesa Twitter dhe TikTok të kombinuar, edhe pse ai numër mund të ndryshojë në mënyrë drastike nëse TikTok ndalohet në Shtetet e Bashkuara.