Prodhuesi suedez i automjeteve Volvo thotë se do të shesë vetëm vetura elektrike deri në vitin 2030, duke hequr të gjitha opsionet me naftë dhe benzinë ​​në një përpjekje për të ulur emetimet globale të karbonit. Kompania më parë synonte që gjysma e shitjeve të makinave të saj të ishin elektrike deri në vitin 2025, por thotë se strategjia e re është një “përshpejtim” i këtij qëllimi i nxitur nga kërkesa e fortë për makinat elektrike. Kompania gjithashtu thotë se shitjet e ardhshme të makinave të saj elektrike në vitet e ardhshme do të jenë vetëm në internet.
Volvo, e cila është në pronësi të konglomeratit kinez Geely, lançoi makinën e saj të parë plotësisht elektrike, XC40 Recharge, vitin e kaluar. SUV ka një distancë afërsisht 200 milje dhe mund të karikojë bateritë e tij deri në 80 përqind të kapacitetit në 40 minuta. Duke shpresuar që në të ardhmen kompania do i shesë makinat elektrike vetëm në internet, shumica e dyqaneve të saj janë mbyllur në vitin 2019. Kompania e Volvo po ndjek të njëjtën shembull si Tesla e cila me tregtinë elektronike shkurtoi shpenzimet operative.
Kompania thotë se do të investojë shumë në platformën e saj të shitjeve në internet ndërsa u ofron klientëve më pak produkte me çmime më transparente. “Për të qenë të suksesshëm, ne kemi nevojë për rritje fitimprurëse. Pra, në vend që të investojmë në një biznes që zvogëlohet, ne zgjedhim të investojmë në të ardhme elektrike dhe online”, tha shefi ekzekutiv i Volvo Håkan Samuelsson në një deklaratë për shtyp. Prodhuesi britanik Jaguar thotë se planifikon të jetë një markë plotësisht elektrike deri në vitin 2025, ndërsa prodhuesi shekullor i automjeteve luksoze Bentley synon të arrijë të njëjtin qëllim deri në vitin 2030.