Shefi i Apple, Tim Cook u përpoq të largonte dyshimet për të ardhmen e gjigantit të teknologjisë, pasi raportoi rënien më të madhe të shitjeve në më shumë se një vit.
Shitjet ranë me 4% nga viti në vit në tre muajt e parë të 2024-ës në 90.8 miliardë dollarë, të rënduara nga një rënie e mprehtë e kërkesës për iPhone.
Ekzekutivët thanë se rezultatet ishin shtrembëruar nga ndërprerjet e furnizimit të lidhura me Covid, të cilat çuan në shitje jashtëzakonisht të forta gjatë së njëjtës periudhë të vitit të kaluar.
Ata thanë se shitjet do të kthehen në rritje në muajt në vijim, duke vënë në dukje lançimet e ardhshme të produkteve dhe investimet në inteligjencën artificiale (AI).
Në një votë besimi për të ardhmen e firmës, kompania tha se po lë mënjanë 110 miliardë dollarë historike për të blerë aksione.
Në tregtinë pas orarit të punës, lajmet ndihmuan në rritjen e kërkesës për aksione, çmimi i të cilave ka rënë më shumë se 6% këtë vit.
Por vështirësitë në kompani – e cila gjithashtu pësoi një varg rëniesh shitjesh për pesë nga gjashtë tremujorët e fundit – shënuan një kontrast me tregun më të gjerë.
Në nivel global, dërgesat e smartfonëve u rritën me 10% në tre muajt e parë të vitit, duke u zgjeruar pas një periudhe të gjatë pa shkëlqim, sipas firmës kërkimore Canalys.
Në Apple, shitjet tremujore të iPhone ranë më shumë se 10% nga viti në vit dhe shitjet ranë në çdo rajon gjeografik, përveç Evropës, me tregun më të madh kritik të firmës në Kinë, duke parë një rënie prej 8%.
Cook u përpoq të qetësonte investitorët për gjendjen e biznesit në Kinë, duke vënë në dukje se shitjet e iPhone në fakt ishin rritur në Kinën “kontinentale”.
“Unë mbaj një pikëpamje të shkëlqyer për Kinën në planin afatgjatë,” tha ai.
Por konkurrenca po intensifikohet, pasi rivali lokal Huawei po rritet .
Apple po përballet gjithashtu me beteja ligjore me rregullatorët në SHBA dhe Evropë për tarifat e saj të dyqaneve të aplikacioneve.
Një padi e veçantë kundër monopolit në SHBA kundër Google kërcënon pagesat fitimprurëse që Apple merr nga gjigandi i kërkimit në këmbim të bërjes së Google motorin e kërkimit të parazgjedhur në Safari, shfletuesin e internetit të Apple.
Sipas dosjeve gjyqësore, këto pagesa arritën në rreth 20 miliardë dollarë në vitin 2022, një shumë që ndihmoi në ngritjen e fitimeve të Apple.
Shefi financiar Luca Maestri tha se shitjet e Apple pritej të rriteshin në “shifra të ulëta njëshifrore” në tre muajt deri në qershor. Ai tha se firma priste rritje dyshifrore në biznesin e saj të shërbimeve, duke ofruar më shumë udhëzime sesa kompania ofron zakonisht.
Në një shënim kërkimor pas rezultateve, Angelo Zino, analist i lartë i kapitalit në CFRA Research, tha se ata mund të “ndryshojnë narrativën” për Apple.
“Kina po qëndron më mirë se sa pritej dhe ka një mori ngjarjesh/katalizatorësh të ardhshëm në horizont që mund të përmirësojnë ndjenjën e investitorëve”, shkroi ai./21Media