Blerja në internet është shumë e përshtatshme, pasi mund të kërkojmë për produkte që kushtojnë më pak, dhe është e sigurtë që do ta gjejmë. Shpesh është një produkt i falsifikuar në Kinë, i shitur në platformat Alibaba, gjigandi i tregtisë elektronike me pothuajse 60,000 punonjës me vlerë 450 miliardë dollarë në bursë. Çdo ditë, dhe vetëm në Kinë, shpërndan mbi 30 milionë paketa dhe përpunon 832 milionë porosi. Në platformën e saj mund të blini gjithçka: nga veshjet tek agro-ushqimet, tek artikujt shtëpiakë, drogë dhe pajisje elektronikë, informon Javanews.

Kina është vetë bota në internet, sepse me postë dërgon produktet, një nga një, kudo në botë. Dogana rrallë kontrollon paketën individuale me një palë këpucë, një blender ose një kufje; në shumë vende rregullat nuk imponojnë kontrollin ose sekuestrimin e një pakete në të cilën është shkruar “për përdorim personal”. Kjo do të thotë se në qoftë nuk ndalohet në Kinë, mos e ndaloni më atë.

Si e mbrojnë kompanitë veten nga falsifikimi?

Sot funksionon kështu: në platformat ku çdo ditë arrijnë mijëra shitës të rinj, askush nuk është i detyruar të tregojë licencën për të shitur një produkt të caktuar. Pra, si e mbron veten për shembull, sipërmarrësi i Veneto, kur ai e kupton se dikush po i shet këpucët e tij me një çmim të lirë? Ju mund të ankoheni te Alibaba dhe nëse mund t’i tregoni shitësin e veçantë, ndoshta kjo ofertë hiqet nga platforma, por që mund të rishfaqet pas dy javësh. Ose mund t’i drejtohesh autoritetit kinez (Administrata për Industri dhe Tregti), e cila zakonisht përgjigjet: “Kërkoni një hetues dhe gjeni fabrikën ku prodhojnë këpucë të falsifikuara; pastaj ne do të ndërhyjmë ».

Në praktikë, nëse kjo marke nuk është regjistruar në Kinë, është e pamundur të heqësh reklamat nga platformat, ndërkohë që ka të ngjarë që e njëjta markë të jetë regjistruar diku tjetër, pasi kinezët e dinë në kohë reale çdo markë që ekziston në tregun ndërkombëtar.

Pse nuk padisin pronaret e markave tregtare?

Ligji nuk është i qartë, madje as për avokatët, dhe në fund të pronarët e markave tregtare nuk e shohin të përshtatshme të padis për të paktën tre arsye:

1) kompensimi është i ulët;

2) Alibaba ka burime të mëdha dhe avokatë të mëdhenj, të cilët kanë një ndikim të madh në gjykatat lokale;

3) zakonisht kompanitë dëshirojnë të bëjnë biznes përmes grupit Alibaba dhe, nëse e denoncojnë atë, bëhet më e vështirë.

Qershorin e kaluar, në Detroit, në praninë e qindra sipërmarrësve, kreu i Alibaba, Jack Ma, pranoi: “Falsifikimi është kanceri ynë”.

Sa është vlera e tregut të rremë të produkteve të falsifikuara?

Vlera e falsifikimit arriti në 1.7 trilion dollarë në vitin 2016 dhe me një rritje prej 70% vlerësohet të jetë në 5 vitet e ardhshme. Pagesa Bitcoin bëhet gjithnjë e më normale, edhe nëse Alibaba nuk i pranon ato sot … ende jo. Thuhet: “Ndiq paratë, dhe do të shkosh te hajduti”. Por, me bitcoins, çfarë po ndjek?

Pasojat shoqërore

Konsumatori, duke kërkuar çmimin më të ulët për çdo produkt, në të vërtetë ushqen prodhimin paralel të produkteve false: nga ilaçet tek pjesët e makinave, deri në elektronikë. 99% e pjesëve të zëvendësimit të iPhone dhe adaptuesve nuk janë të sigurta, pasi nuk besohet të jeën origjinale. Kësisoj edhe vetë përfiton produkte që nuk janë efikase dhe nuk zgjasin.

Përgjegjësia e qeverisë kineze

Nëse kontrollet nuk fillojnë nga Kina, nuk ka asnjë shpresë për ndalimin e falsifikimit global dhe përgjegjësia më e madhe qëndron tek qeveria kineze, e cila duhet të vendosë rregulla të qarta dhe efektive për mbrojtjen e të gjitha llojeve dhe sigurisë së konsumatorit dhe gjithashtu të tatohen fitimet e shitjeve në internet. Ata që kanë fuqinë për të imponuar një ndryshim të natyrshëm janë gjithashtu pronarët e markave të mëdha botërore dhe shoqatat tregtare, të cilat në vend që të mendojnë për veten e tyre, duhet të investojnë në hulumtime serioze dhe të ushtrojnë presion mbi qeverinë kineze.

Në të gjithë botën perëndimore qendrat tregtare mbyllen, dyqanet mbyllen dhe qeveritë po synojnë zhvillimin e tregtisë elektronike, ku sigurisht nuk ka vetëm shitje të rreme ose të produkteve të falsifikuara, por kalon çdo ndërmjetësim, për të lehtësuar thjeshtësimin. Askush nuk paguan taksat doganore, shkruan Javanews.

Si dhe ku zgjerohet Alibaba

Parashikimet e rritjes së Alibaba janë të mëdha: po llogaritet një kapital $ 1 trilion deri në vitin 2020, duke mposhtur Apple, Amazon, Facebook, Tencent. Themeluesi i saj, Jack Ma, tha për Neësëeek: “Kina ka ndryshuar falë nesh për 15 vitet e fundit. Tani ne shpresojmë se bota do të ndryshojë falë nesh në 15 vitet e ardhshme “. Gjiganti po bën blerje dhe investime në të gjithë sektorët dhe në mbarë botën./Javanews.al